Llibre: Psicoestètica

 

Més enllà de la bellesa personal a l'època de la imagocràcia

 
        Amb aquest llibre tinc el plaer d'invitar-li a fer un viatge d'autoconeixement personal i de la seua imatge. 
       

         Detalls i preguntes de la nostra imatge que no ens hem fet mai  i que la Psicoestètica ens ajuda a aclarir per trobar este equilibri vivencial de fons i de forma. Per a entendre els conceptes que tenim del nostre jo interior, els gustos i aspiracions, i per crear-nos una imatge motivadora que ens incentive, vivifique i ens ajude a encarar-nos amb els nostres ojectius amb més força y seguretat.   Compendre a més, en els canvis  dràstics que fa l'ambient, el món i les modes per adaptar-nos i sentir-nos afavorits, actuals i singulars, sense perdre la nostra identificació personal i redescubrir la bellesa. 

        
            Aquest llibre és una síntesi dels meus estudis durant més de 25 anys amb resultats viscuts de la meua experiencia, per facilitar-li al lector els coneixements  d'aquesta ciència i per interpretar-se la seua més fàcil la seua imatge. 
       

             Com a perruquer i assessor d'imatge des de fa 25 anys. he tingut el privilegi de ser alumne directe del profesor Carles Muñoz Espinalt creador de la Psicoestètica, i membre de la directiva de l'associació de la Psicoestètica on rep el títol d'Excel·lència en l aplicació d'esta ciencia al meu ofici.
            Actualment visc amb els meus fills, i treballe a vilamarxant on tinc el salò de perruqueria.



            Per a comprar el llibre, demane'l per correu: vicent.davo@hotmail.com
                                                            o per telèfon: 636649626
                                                            
 

Comentarios

Entradas populares de este blog

La belleza en el peinado

La belleza de la mirada

La Barba en el hombre